Maka Albarn
Joined:
May 7, 2008
Messages:
1,651
Material Points:
116
Local Time:
3:51 AM
Total Ratings:
990

Post Ratings

Received: Given:
Like 984 979
Dislike 0 0
Rude 0 0
Agree 0 0
Disagree 0 0
Informative 0 0
Useful 1 0
Creative 5 4

Awarded Pins 7

Gender:
Panda
Birthday:
August 30
Location:
Wonderful World of Imagination
Occupation:
Sensei by day, creative one (also Batman) by night

Maka Albarn

Couldn't keep to myself enough., Panda, from Wonderful World of Imagination

Premium

Wanna write, but dunno what I wanna write about... hn. Aug 30, 2016

    1. Boy Wonder
      Boy Wonder
      Hey, Maka! I can't remember if we talked before about the RP Directory -and I'm too lazy to check my PMs- but I posted a new directory for RPs and it's a bit different than what we originally had typed up. Is what we have typed up for your RP okay or would you like to type something up yourself? We kind of just went vague with the zombies thing lol.
      https://kh-vids.net/threads/rpa-directory.155560/
      1. Maka Albarn
        Maka Albarn
        Yeah, I think we wrote something different. xD Sadly, with the RPers in the RP not being active enough, I think we're gonna have to close it.
        Nov 18, 2016
      2. Boy Wonder
        Boy Wonder
        Hopefully it won't come to that!
        Either way, we're keeping any RP that is currently open up in the directory until it gets closed. I found what you said originally so I'll change it to that!
        Nov 20, 2016
    2. Maka Albarn
      Maka Albarn
      Wanna write, but dunno what I wanna write about... hn.
    3. Hiro of Time
      Hiro of Time
      Hey Maka, how are you? It's been a while so I just wanted to say hello~
      1. Maka Albarn
        Maka Albarn
        Hey! I'm doing alright. Been working full-time and juggling a bunch of things, but I've been okay for the most part. How about you?
        Aug 8, 2016
      2. Hiro of Time
        Hiro of Time
        I've been struggling. I moved away from home about six months ago, and I lost my job about three weeks ago, but I'm scraping by lmao. I have roommates to help out.
        Aug 8, 2016
      3. Maka Albarn
        Maka Albarn
        Aw, I'm so sorry. :c that must be really rough. I'm glad you have roommates to help you out though
        Aug 8, 2016
    4. Maka Albarn
      Maka Albarn
      I don't like this new rating system. I don't want people to see what I think of other people. EVEN IF IT'S GOOD. I AM THE CREATURE OF NIGHT!
    5. Heart ❤
      Heart ❤
      Yo I favorited the post to make a character tomorrow. If I don't do it in a few days just hit me with a stick okay?
      1. View previous comments...
      2. Maka Albarn
        Maka Albarn
        Nah! You're perfectly fine! I got up to the point where my legs are attacked with hugs the moment I walk in through the door. And all the students that misbehave end up sitting on my lap during circle time. I've become almost like Mary Poppins; stern, but kind.
        Aug 6, 2016
      3. Heart ❤
        Heart ❤
        omg Maka that's the cutest thing I've heard all day (and that includes Nova's dorky squels watching SU via discord). Ahhhhh Tiny peoples! I should really figure what grade i'd even want to teach. UGHH
        Aug 6, 2016
      4. Maka Albarn
        Maka Albarn
        XD that's funny. And it is amazing working with the youngsters. Sometimes it can be very challenging though. Parents these days are a little crazy and sometimes hard to work with. Everything is done for the kid, so it makes it difficult for us at school to teach them independence. It's kind of the main point of our program... Helping kids develop a sense of who they are and what they're capable of doing
        Aug 6, 2016
    6. Captain Arch
      Captain Arch
      Happy birthday!
      1. Maka Albarn likes this.
    7. Maka Albarn
      Maka Albarn
      Boop, shadoop, hoop
    8. Glen
      Glen
      Will post in synced later. In the car, should be home in 5 hours. Sorry for the wait
      1. Maka Albarn
        Maka Albarn
        It's okay, I dun mind. XD
        Apr 26, 2015
    9. Odamadillo
      Odamadillo
      Hello Maka. Do you remember me at all?
      1. Maka Albarn likes this.
      2. View previous comments...
      3. Odamadillo
        Odamadillo
        I have always liked it. I grew up on marple and Poriot.
        Apr 27, 2015
      4. Maka Albarn
        Maka Albarn
        Never heard of those. I wish you luck on your endeavors though!
        Apr 29, 2015
      5. Odamadillo
        Odamadillo
        Thank you for that Maka.
        Apr 29, 2015
    10. Maka Albarn
      Maka Albarn
      'Tis a conflict when the job you love is the thing that gets you up every day, but you don't want to go to that said job today... ;A;
    11. Heart ❤
      Heart ❤
      MAKA?! ITS YOU!YOUR HERE!OMG *TACKLEHUGS*
      1. Maka Albarn likes this.
      2. View previous comments...
      3. Heart ❤
        Heart ❤
        D: i'm sorry Maka *hugs you tightly* I'm doing alright. Busy with school stuff
        Apr 7, 2015
      4. Maka Albarn
        Maka Albarn
        *hugs back* Thanks. And aw. School stuff is dumb
        Apr 7, 2015
      5. Heart ❤
        Heart ❤
        Yeah but my friend is here from Virgina so that's cool
        Apr 7, 2015
    12. Aelin FireHeart
      Aelin FireHeart
      MAKA! hi
      1. View previous comments...
      2. Maka Albarn
        Maka Albarn
        I know! It's kinda weird!
        Feb 27, 2015
      3. Aelin FireHeart
        Aelin FireHeart
        Weird but awesome
        Feb 27, 2015
      4. Maka Albarn
        Maka Albarn
        Everything is awesoooome~
        Mar 4, 2015
    13. Maka Albarn
      Maka Albarn
      Changes can either make or break a person. Or create something far greater than what they've ever seen
    14. Maka Albarn
      Maka Albarn
      Well, it's been five months about... wow.
    15. Beau
      Beau
      http://puu.sh/4lCaD.png

      here's angie // teddy girl for brush strokes * 3 *

      [ also can you link the images to your other character from perhaps a diff site? because the photobucket pics are too small for me to use lol thank you! ]
      1. Maka Albarn
        Maka Albarn
        Okay! I'll try to find another website, erp
        Sep 7, 2013
      2. Maka Albarn
        Maka Albarn
        THANK YOU DREEEEW
        Sep 7, 2013
      3. Maka Albarn
        Sep 7, 2013
    16. VermillionMok
      VermillionMok
      Now you must watch Rave Master after Fairy Tail
    17. Glen
    18. Vagineer
      Vagineer
      It's nice to see another Fairy Tail fan. :3
      1. View previous comments...
      2. Maka Albarn
        Maka Albarn
        I realized I never responded back to you. @~@ My bad. I think the series is awesome! Just those damn cliff hangers though. UGH! I liked reading the manga better, because I could get through the plotline faster, but I like watching the anime too so I could see the fights in action and listen to the music. I downloaded most of Fairy Tail songs to study to.
        Mar 7, 2015
      3. Vagineer
        Vagineer
        Haha, it's alright! :D

        Yeah. I love Fairy Tail.... And I also downloaded the songs!
        Mar 8, 2015
      4. Maka Albarn
        Maka Albarn
        Yay for forgiveness! ^^ which song is your favorite from Fairy Tail?
        Mar 9, 2015
    19. Labrys
      Labrys
      LUCY......KICK kick kick.....kick...kick *wow*
      1. Vagineer likes this.
      2. View previous comments...
      3. Labrys
        Labrys
        Oh wait your not their yet.
        Aug 28, 2013
      4. Labrys
        Labrys
        *There*
        Aug 28, 2013
      5. Maka Albarn
        Maka Albarn
        I watched up to like... Episode 42 I believe? xDx
        Aug 28, 2013
    20. Maka Albarn
      Maka Albarn
      Ablahblah, I told myself I would never fall in love with another anime again. Yet then I met Fairy Tail... (*v*)
      1. Bushy likes this.
  • Loading...
  • About

    Gender:
    Panda
    Birthday:
    August 30
    Location:
    Wonderful World of Imagination
    Occupation:
    Sensei by day, creative one (also Batman) by night
    Past Usernames:
    Friendly_Heartless, Rainbow Dash
    Default Name:
    Maka

    Signature

  • Loading...