Completed: Friend Like Me [KHV Chorus] -Complete-

Discussion in 'KHV Chorus' started by Jayn, Dec 4, 2011.

  1. Jayn

    Joined:
    Sep 30, 2007
    4,215
    [COLOR="#d23838d"]Hey, hey. I had some problems with Vegas...and had to start completely over after some complications with lines. Either way, I hope you enjoy it. Originally, the original video was being all of our pictures, because I thought (like Ultimate Showdown), it would make more sense. But the Instrumental was off-time, so it didn't work out. Sorry. :C

    [video=youtube;NTM0BHFB3AY]http://www.youtube.com/watch?v=NTM0BHFB3AY[/video]

    Well Ali Baba had them forty thieves
    Scheherezad-ie had a thousand tales [Dr. Doctor, ~Ryan~, Maka]

    But master you in luck 'cause up your sleeves
    You got a brand of magic never fails [~Ryan~, Maka, Jayn]

    You got some power in your corner now
    Some heavy ammunition in your camp [Jayn, Krowley, Andrew]

    You got some punch, pizazz, yahoo and how
    See all you gotta do is rub that lamp [Wigglz, What?, Krowley]

    [And I'll say]...[~Ryan~]

    Mister Aladdin, sir
    What will your pleasure be? [Forsaken, Krowley, Midnight Star, Sabby]

    Let me take your order
    Jot it down [Krowley, Fearless, Mish, Andrew]

    You ain't never had a friend like me.

    [laugh] (anyone can do it.)

    [Life is your restaurant
    And I'm your maitre d'] [Sabby]

    C'mon whisper what it is you want
    You ain't never had a friend like me. [Midnight Star, Sabby, Maka, Fearless]

    [Yes sir, we pride ourselves on service] [Midnight Star]

    [You're the boss
    The king, the shah] [Krowley]

    [Say what you wish
    It's yours! True dish] [Forsaken]

    [How about a little more Baklava?] [Dr. Doctor]

    Have some of column "A"
    Try all of column "B" [Wigglz, Nemesis, ~Ryan~]

    [I'm in the mood to help you dude
    You ain't never had a friend like me.] [Mish.]

    (random sounds, anyone can do)

    [Can your friends do this?] [~Ryan~]

    [Do your friends do that?] [What?]

    [Do your friends pull this out their little hat?] [Wigglz]

    [Can your friends go, poof?] [Maka]

    [Well, looky here.] [Fearless]

    Can your friends go, Abracadabra, let 'er rip

    And then make the sucker disappear? [Nemesis, What?, Jayn]

    So doncha sit there slack jawed, buggy eyed
    I'm here to answer all your midday prayers [Dr.Doctor, ~Ryan~]

    You got me bona fide, certified
    You got a genie for your charge d'affaires [Forsaken, ~Ryan~, Maka]

    I got a powerful urge to help you out
    So what-cha wish? I really wanna know [Jayn, Maka, Andrew]

    You got a list that's three miles long, no doubt
    Well, all you gotta do is rub like so - and oh [Dr. Doctor, What?]

    Mister Aladdin, sir, have a wish or two or three
    I'm on the job, you big nabob [Jayn, Forsaken, Krowley, Midnight Star]

    You ain't never had a friend, never had a friend [Dr. Doctor, Jayn, Mish, Andrew]

    You ain't never had a friend, never had a friend [Fearless, ~Ryan~, Jayn]

    You ain't never had a friend like me, (ad libs)


    You ain't never had a friend like me!
    [/COLOR]​
     
  2. Iskandar King of Conquerors

    Joined:
    May 7, 2011
    Gender:
    Male
    Location:
    Texas
    1,091
    wow, this one was really on the spot. I mean, each person sung it in a great way, in their own style. I could definately hear that no one triest ocopy exaclty what was on the video.
    Wish I could have taken part in this
     
  3. Mish clod

    Joined:
    Sep 30, 2006
    Gender:
    gal
    Location:
    Nuke York.
    954
    I LOVE the random noises. Someone sang 'abracadabra let 'er rip!' really well, I think it's you, Jayn.

    In my opinion, it sounds like some people were singing along to the original version rather than the instrumental as a few people seemed to be out of time. Or maybe, like I said in the voting thread, that this is just a hard song to sing with it being so fast-paced.

    I still think it sounds great, however, and I'm super glad I got a solo this time. c:
     
  4. Krowley Super Moderator

    Joined:
    Jun 18, 2008
    2,288
    I should really up the volume on my mic :/
    Everyone did such a phenomenal job as always.
     
  5. Rhiscx Banned

    Joined:
    Mar 8, 2009
    Location:
    Far far away
    53
    501
    That was great guys!! Kinda agreeing with Mish though, it seemed some were off key/time, but again, that's due to some following the song, and others doing their own thing. But still wonderful. Can't wait for the next.
     
  6. Pinekaboo Chaser

    Joined:
    Feb 18, 2011
    Gender:
    Female
    1,389
    I didn't take part in this one because I was worried it'd be too quick to keep up with, but wow guys, you've all really blown my mind. It was great! I think this one's the best so far, definitely.
     
  7. Fearless A good and beautiful child

    Joined:
    Dec 17, 2006
    Gender:
    lmao idk
    Location:
    Yes.
    1,653
    Oh god I am never using that mic again >_<

    Good job though guys.
     
  8. Feenie Finny, Fin of the Feenie Fish

    Joined:
    May 10, 2008
    Gender:
    Male
    Location:
    Aberdeen, Scotland
    405
    Great job this time round guys. I'll need to start taking part in these again, though I would've never been able to do this, a bit quick for my tastes.
     
  9. Glen Returned from the dead

    Joined:
    Jan 18, 2011
    Gender:
    Male
    Location:
    Australia
    713
    Loved this! too bad i was too late for the latest one XD but hey, i'll get in the next one OR DIE TRYING. Loved the ad libbing parts especially haha really this was an entertaining song both to listen to and sing.
     
  10. Noroz I Wish Happiness Always Be With You

    Joined:
    Apr 3, 2011
    Gender:
    Male
    Location:
    The Dire or The Radiant
    199
    Haha, quite enjoyable as always ^^,
    You do a good job at editing, Mrs. Santa Claus miss.
     
  11. Excasr The Forgotten XIII

    Joined:
    Jul 20, 2011
    Gender:
    Male
    Location:
    Brazil
    124
    I listened to it so many times and forgot that was a thread about that.

    My favorite parts

    You got a list that's three miles long, no doubt
    Well, all you gotta do is rub like so - and oh [Dr. Doctor, What?]

    You ain't never had a friend like me!

    Really liked that one, you guys did a amazing job and I haven't chance to say it, Congrats!
     
  12. nickoboyzx Gummi Ship Junkie

    Joined:
    Nov 9, 2011
    Location:
    road betwwen light and darkness
    12
    349
    the song a little fast so half of people can't catch up


    but
    there was really good