Nate_River
Joined:
Jun 28, 2007
Messages:
704
Material Points:
2,757
Local Time:
5:40 PM
Total Ratings:
2,020

Post Ratings

Received: Given:
Like 2,017 534
Dislike 0 0
Rude 1 2
Agree 0 0
Disagree 0 0
Informative 0 0
Useful 0 0
Creative 4 2

Awarded Pins 7

Gender:
sneakynandossexual
Home Page:
Location:
1942
Occupation:
U Boats

Nate_River

Hollow Bastion Committee, sneakynandossexual, from 1942

heil me Dec 12, 2016

    1. Shuhbooty
      Shuhbooty
      It's 10:20ish,

      Cause you remembered your youtube account. :lolface:

      Idk it was just random o_o
    2. Shuhbooty
      Shuhbooty
      Goddamn, D:

      Yes, Good Boy. :lolface:

      SO we just had a fire drill. And it scared the **** outta me. Dx
    3. Shuhbooty
      Shuhbooty
      What time is it over there right now? .___.

      Really?! Good boy!! :lolface:
    4. The Lone Wanderer
      The Lone Wanderer
      What did you notice about it? The fact that its a giant Fallout 3 reference? lol
    5. Shuhbooty
      Shuhbooty
      :/gasp:
      I duu, how 'bout yeww?
    6. Shuhbooty
      Shuhbooty
      I think I can remember it. xD
      I gotta upload a shitload so it's good.
    7. Shuhbooty
      Shuhbooty
      That's lovely. xD

      Idk, I feel like making a new one. xD
      I use to have 2 but the other one was for fun. it was useless so I deleted it. /:
    8. Shuhbooty
      Shuhbooty
      Hahahahahahah ohh nice. XD
      Liek NONE of them? XD
    9. Shuhbooty
      Shuhbooty
      animelover323

      But I'm gonna make a new one just for shufflin'.
    10. Shuhbooty
      Shuhbooty
      .....
      Now that you mention it, it reminds me also..
      o.o

      I love that movie btw. :lolface:
    11. Shuhbooty
      Shuhbooty
      Hahahahahahahahahahha... hahahahahahahaha ohhhh hahaha.. XDDD
      I see what you mean. XDD
      Good plan. :/gasp:
    12. Shuhbooty
      Shuhbooty
      Yeah.. it was kinda funny It was just this sudden urge..
      Goddamn.. like BAM? XD
    13. Shuhbooty
      Shuhbooty
      Yeah.. >_>
      Over break I just went at it. It was like every other day I had this urge to shuffle
      0.o
    14. Shuhbooty
      Shuhbooty
      My friend had that problem before... but I see it as overtime.. overtime=overpay. D:

      I did! I even made a DVD because I got bored. But I gotta upload it to youtube, and Im not sure how long I gotta wait to do that... Dx
    15. Shuhbooty
      Shuhbooty
      Hahah it was kinda funny.. sorta.

      I worked at Circle K with my cousin(she got me the job during the summer). Late. I was late every time. (Only made 6.53 an hour) But like since Thanksgiving I've been late and my cousin was pulling some strings and made it seem like I wasn't late... but anyways I came in all pissed cause my dog ate my cake I made for my dad's going away trip. And I was pissed allllll ****ing day. And it peeked when this gut giving me a hard time about how I didn't give him the exact ****ing change. So I made Mike(manager/boyfriend to cosuin) deal with it and I went in the back to finish stocking the SERIOUSLY cold drinks. ( I never had to bundle up like I do in the freezer.. D:) and he came in yelling at me. He complained that to me that he does my job for me and that he's had it with me and since he's no longer gonna be working here that he's gonna save the pain for all the worker's and firer me. :'D

      PS3. Bomb. XD

      Yeah.. hahah yeah.
    16. Shuhbooty
      Shuhbooty
      I'm sorry D:
      Nothing bad happened,
      I got fired from my job the 16th and all my savings kinda.. went into gas money.. just looking for another job.. alot of **** happned but it wasn't bad.. just tiring..

      So how was your Christmas?
    17. KingdomHeartsFanGirl7952
      KingdomHeartsFanGirl7952
      Oh I see and yea I know that I do have an account and yea thats one reason why I like that site cause everyone is nice on there :)
    18. KingdomHeartsFanGirl7952
      KingdomHeartsFanGirl7952
      Well I do have an account there but I am more known on my youtube account ^^
    19. (╯°□°)╯︵ ıɥsoɯ
    20. KingdomHeartsFanGirl7952
      KingdomHeartsFanGirl7952
      Hey, thanks for viewing my page ^^
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Gender:
    sneakynandossexual
    Home Page:
    http://magazines.scholastic.com/
    Location:
    1942
    Occupation:
    U Boats
    Pronouns:
    yes
    Past Usernames:
    WWII Germany
    Default Name:
    n8
    du hast mich

    Signature

    [​IMG]
  • Loading...