Aura
Last Activity:
Jun 24, 2016
Joined:
Feb 8, 2008
Messages:
1,645
Material Points:
655
Local Time:
11:19 AM
Total Ratings:
195

Post Ratings

Received: Given:
Like 195 146
Dislike 0 0
Rude 0 0
Agree 0 0
Disagree 0 0
Informative 0 0
Useful 0 0
Creative 0 0
Gender:
Female
Birthday:
Jun 3, 1992 (Age: 29)
Location:
Safest Haven
Occupation:
Student

Aura

Goddess, Female, 29, from Safest Haven

Premium
Aura was last seen:
Jun 24, 2016
    1. Bushy
      Bushy
      Well, I posted so you know. I hope that gives you something to work with :P
    2. Bushy
      Bushy
      Fair enough lol
      Nah, it's cool, I can make a post. :P

      I just hope Haruka will get her chance to be awesome. lol
    3. SonGoku
      SonGoku
      Hey, what up?
    4. Bushy
      Bushy
      Right, but what sorta thing do you want me to do?
      I mean, like, how should I proceed with my next post? lol
      I don't wanna do something that might wreck your plans. :P
    5. Bushy
      Bushy
      Yo!
      Just wondering how Persona is gonna proceed?
      I mean, it's close to happening now right? :P
      So I dunno if things need to be discussed or what before hand... but yeah lol
      I thought I'd ask.
      They do say the foolish questions are the ones that aren't asked... lol
    6. K u r o g a n e
      K u r o g a n e
      ;___; YES

      -flails-

      FAUFDUHSFDSHI EXPO SOON
    7. Plums
      Plums
      As sure as a bird, dawg. B|
    8. Jayn
      Jayn
      Hey, fellow role player.
      Just a friendly reminder to try to nominate and vote for the KHV Awards this year!
      The role play section of the awards has always been pretty dead. So please try to support us! Nominate your fellow role players, any fun role plays you're involved in, etc. Even if you've already sent in your RP nominations, if there's anything you left blank, try to fill it! There has to be something worthy of nominating in your time role playing this year.
      Please try to let other role players know. We don't want KHV to think we really are a dead section. There's plenty of life, so let's prove it!
      Spam zone is great and all, but the RP Arena needs a little love too. :]
    9. Plums
      Plums
      It's not an obsession. >:

      It's an interes-*shot*
    10. K u r o g a n e
      K u r o g a n e
      x__x I know I know

      -WILL NOT GO AGAIN-
    11. Plums
      Plums
      Maaaaaaaaaaybe.
      :lolface:
    12. Plums
      Plums
      GYGA
      DRIHILL

      VEE-EHMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.


      "My VM is the VM that creates the heavens!"
    13. Bushy
      Bushy
      No worries lol
      I really don't mind :P
      It was an honest mistake. ¦3
    14. Bushy
      Bushy
      No worries lol
      I don't think that was in my bio lol
      but yeah :P
      Just thought I'd point it out,
      I edited into my last VM an example of an earlier post just so you can see how people do view her.
      Hope that helps with things lol
      Anyways, if you could edit out the picked on part. I'd appreciate it lol XD
    15. Bushy
      Bushy
      Yo, just thought I'd say, it's not like Haruka is picked on or anything, the other student's just laughed at her because she was typical Haruka, of being late and somehow getting a question right despite having been asleep. lol


      Um... here's an earlier post just as an example:

      Haruka heard the bell ring as she ran to class, she would have made it on time if she hadn't been stopped by a teacher for skating in the hall and then having to waste time and remove said skates.
      Damn it! I was so close...
      She busted through the classroom door, panting heavily... she was only just late... so...
      "I'm sorry I'm late!" she piped out.
      A lot of students laughed at her... yes... typical Haruka.
      Haruka wasn't a popular, nor an unpopular student. But everyone knew of her because of the whole waking up with no memory outside the school thing from ten years ago... that story kinda stuck with her wherever she went.
      She never let it bother her though.
      People liked her well enough. She was a decent looking girl and despite often being late for class among other things she actually kept up pretty well when it came to exams and such.
      She took her seat after bowing a few more times and making apologies to the teacher.
      It was just another typical day, being typical Haruka at Gekoukkan High.


      :P
      As it says, she isn't popular, nor unpopular, and she is liked well enough by people, she just has a likable personality sorta.
      And also, most people would know of her because of her past. So yeah.
      Trust me when I say, she would not take being bullied lol :P
    16. K u r o g a n e
      K u r o g a n e
      FAHUFJAIFOAFOIASDFA

      I. . disappeared again

      -CORNER-
    17. Bushy
      Bushy
      Fair enough, I don't mind, I mean I was thinking it could be a one time thing, after that, she finds it impossible to do it again and requires the Evoker in all future instances.
      But yeah, dropping an Evoker is fine too, I just thought this might be a quick solution lol (I mean, technically, this is after the events of Persona 4 as well which means it would be possible since the main cast of 4 could do it, but I also see your point on wanting to keep it like Persona 3 lol)
      Sorry for bringing it up :P
    18. Bushy
      Bushy
      Ruki... I have a question in regards to the Evoker.
      It's not that I don't want an Evoker, cause they are awesome and I want Haruka to have one later, but for the first Persona summoning, do we need them?
      I mean, I imagine, on the night of the full moon, no one would expect Haruka to get roped into the mess, so would there be an Evoker to hand?
      And even if she could use someone else's temporarily, I was wondering, would the Persona 4 method of Card Crushing be possible?
      Of course only in the dark hour, but I thought I'd ask.
    19. K u r o g a n e
      K u r o g a n e
      OH THAT'S RIGHT X_X FFFUU- GET THAT SETTLED.

      ;__; I blame school, it gave us a routine.

      YEAH. LOL CAPS LOCK IS GREAT.
    20. Princess Rapunzel
      Princess Rapunzel
      *poke* *poke* Someone asked if he could join and some of the others are waiting for your characters. Thought I tell you.
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Gender:
    Female
    Birthday:
    Jun 3, 1992 (Age: 29)
    Location:
    Safest Haven
    Occupation:
    Student
    Past Usernames:
    VaKh87, Violet, Aura, Break, Ven, Ruki, Elika, Rem.

    Interact

    Signature

    [​IMG]
    Heaven is a place on earth with you.

    Drops of Jupiter
  • Loading...