^_^Xion^_^
Joined:
Nov 8, 2009
Messages:
8
Material Points:
10
Local Time:
3:49 AM
Total Ratings:
9

Post Ratings

Received: Given:
Like 9 2
Dislike 0 0
Rude 0 0
Agree 0 0
Disagree 0 0
Informative 0 0
Useful 0 0
Creative 0 0
Gender:
Female
Birthday:
April 10
Location:
Tokyo
Occupation:
Student

^_^Xion^_^

Moogle Assistant, Female, from Tokyo

Does anyone still use this? Aug 14, 2021

    1. XIII-roxas
      XIII-roxas
      -POST CHANGED-

      Lol, KH-vids had a time jump and went back 1 month. It annoyed me though :/....Anyways, a quick notice. You start the next part of the conversation! (good old times XD).

      Oh, and I asked wether you wanted to start a fan fic with a couple KH characters and our OCs. And while I'm at it, do you like my NEW (again *rolls eyes*) profile pic/avatar? Peace.

      -EDIT-

      'Kay, I want you to play AQW (Adventure Quest Worlds). I would go through the detail, but I did that and I went over the "1000 character limit" (when the HELL was that introduced?) so I'll make it short. make an account, go on the 'Safiria' server and in the chat box (bottom left corner) type /join yulgar-1234 . My users Deveraux XIII, and I'll be wearing a suit (vampire emissary) and I'll introduce you to a few people. Btw, my time is eastern standard time (10:00+) so meet me some time around...3:00pm-6:00pm my time? Tell me what suits you best. Peace...Again :D
    2. Korosu
      Korosu
      Yay x3
      were partly guided to neverland now XD
    3. Aura
      Aura
      I've been going to bed fairly late myself, but I need to try going to bed earlier, if I could. XD
      When do you start school? D:
      Oh wow. That's...really late. XD
    4. NamineKairiXion
      NamineKairiXion
      oh cause zrw got one >>
    5. NamineKairiXion
      NamineKairiXion
      hi ya ^_^ xion
    6. Vladimir Makarov
    7. DARKRIKUOFDARKNESS
      DARKRIKUOFDARKNESS
      oh so ur in high school now
    8. Korosu
      Korosu
      I cannot find a map to neverland -_-
      Do you have the map XD
    9. XIII-roxas
      XIII-roxas
      really, i couldn't of guessed XD
      whats a compliment?
      what later?
      whats nice?
      yes, what about it?
      what about WoW? (lame jokes, anyone?)
      YAY!
      good to know.
      really? i like that song.
      suprise suprise? i kinda figured you would.
      yes...a small majority is mine. XD
      canaan crapped out on me. weird, huh? i want you to play, it wont let you, i dont care if you play it just lets you on.
    10. Cloud.Strife.
      Cloud.Strife.
      Nothing Really.
    11. Aura
      Aura
      I keep thinking that you should be saying, "I woke up...." and then at whatever said time you went to bed. XD What time do you normally wake up?
    12. nasirrich
      nasirrich
      Oh hell no this punk did not just do wat I think she....*Wipes pie off face and then takes a strawberry smoothie and pours its all over you.* How was that PUNK?!Lol hahahahahahahaha
    13. SORA!
      SORA!
      Ok....do I know you?
    14. Axel The Flame Weilder
      Axel The Flame Weilder
      So how are you Xion?
    15. Korosu
      Korosu
      Wooo XD hehe
    16. NamineKairiXion
      NamineKairiXion
      well her real life ex

      yep im her friend xD

      oh yeah she was wondrering do you have a facebook?
    17. Axel The Flame Weilder
      Axel The Flame Weilder
      You can call me Axel ^^
    18. NamineKairiXion
      NamineKairiXion
      oh yeah ^_^zexion's real wife^_^ friend she told me about you to xD she misses you since she got hacked by her stupid ex >.>' she's currtley sick now but she'll be fine.
    19. SORA!
      SORA!
      uh..nothing much
    20. Axel The Flame Weilder
      Axel The Flame Weilder
      No problem and if you need any more help feel free to pop by and ask ^_~
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Gender:
    Female
    Birthday:
    April 10
    Location:
    Tokyo
    Occupation:
    Student
    Pronouns:
    She/Her

    Signature

    One day Alice came to a fork in the road and saw a Cheshire cat in a tree.
    "Which road do I take?" she asked.
    "Where do you want to go?" was his response.
    "I don't know," Alice answered.
    "Then," said the cat, "it doesn't matter."