Lauriam
Joined:
Jun 4, 2009
Messages:
739
Material Points:
181
181 Munny
Local Time:
4:26 PM
Total Ratings:
1,318

Post Ratings

Received: Given:
Like 1,285 1,403
Dislike 0 0
Rude 0 0
Agree 16 25
Disagree 0 0
Informative 3 5
Useful 2 0
Creative 28 6
Gender:
Nonbinary She/He
Birthday:
Dec 12, 1992 (Age: 27)
Location:
Daybreak Town
Occupation:
Freelance Writer

Lauriam

I hope I didn't keep you waiting..., Nonbinary She/He, 27, from Daybreak Town

Yikes Nov 15, 2019

    1. Beucefilous
      Beucefilous
      Random question but...are you blonde?
      1. Lauriam
        Lauriam
        No. Well, partially. Well, sometimes. Well, not naturally. My hair is brown. But I died it red for a few years. Then I died it mostly blonde with highlights in my natural color. Then I had about a year of growth and now the top half is brown and the bottom half is blonde.

        Out of curiosity, why do you ask?
        Mar 15, 2014
      2. Beucefilous
        Beucefilous
        because your avatar before this made you look blonde, and i always pictured you with brown hair lol
        Mar 15, 2014
      3. Lauriam
        Lauriam
        Ah, yeah, that pic was taken when I was blonde. XD
        Mar 16, 2014
    2. Judge Sunrose
      Judge Sunrose
      Brb creating multiple accounts so I can like your KK entry a dozen more times.
      1. Lauriam
        Lauriam
        Haha, thank you, I'm glad it looks that tasty. XD I thought yours was fun and creative, I especially liked the pomegranate juice, but I was too scared to make it myself. XD
        Feb 25, 2014
      2. Judge Sunrose
        Judge Sunrose
        Yeah, about that, it'd be better if you didn't. I don't trust my recipe. Also, yes, puns and cats are the secret prerequisites What? told no one else about.
        Feb 25, 2014
      3. Lauriam
        Lauriam
        lol, good thing I caught on, then. Cats and puns... I think those are two very important ingredients to any recipe. I can see why they were included in secret.
        Feb 25, 2014
    3. Amaury
      Amaury
      You really need to become a premium member. kthx
      1. View previous comments...
      2. Amaury
        Amaury
        You're 21; you're a big girl now. Time to get over being nervous of posting. :3
        Feb 5, 2014
      3. Lauriam
        Lauriam
        haha, you're right, I should. I guess I'm just always afraid that I'll say something blonde and look really dumb. That happens to me a lot. XD
        Feb 5, 2014
      4. Lauriam
        Lauriam
        Alright, I posted in a serious section. 19 more, and I'll have 300 posts. XD
        Feb 5, 2014
    4. Beucefilous
      Beucefilous
      quick say something insulting so i can respond "bite m- wait...."
      1. View previous comments...
      2. Lauriam
        Lauriam
        Yeah, it was fun. My dad went to McDonalds halfway through the night, 'cause my mom was hungry. He brought me back some fries, just so he could steal some and I could be all like "Daddy, why did you steal my fries?"
        Jan 16, 2014
      3. Beucefilous
        Beucefilous
        lol that's funny
        Jan 17, 2014
      4. Lauriam
        Lauriam
        Yeah, we all got a laugh out of it. And my mom got some pics of him looking guilty and me looking sad. XD
        Jan 18, 2014
    5. Beucefilous
      Beucefilous
      Good day Marushi
      1. View previous comments...
      2. Beucefilous
        Beucefilous
        ...
        ...
        ...
        MYYYYYYST!!!!!
        Jan 2, 2014
      3. Beucefilous
        Beucefilous
        ...
        ...
        ...
        MYYYYYYST!!!!!
        Jan 2, 2014
      4. Lauriam
        Lauriam
        lol.
        Jan 2, 2014
    6. Amaury
    7. Excasr
      Excasr
      HAPPY BIRTHDAY!! <33333333
      1. Lauriam
        Lauriam
        Thank you, Excasr! :D Hey, how have you been lately? I've been so busy, I haven't had a chance to chat much with you. How's my little bro? :)
        Dec 12, 2013
      2. Excasr
        Excasr
        VACATION
        AT LEAAAAAST

        I think this pretty much answers the question, does it not? :P Finally I can have time to rest! But I just got vacation and I'll need to go on a trip due to family issues this weekend. I'll be back on the 8th or so. :c So I think I'll have more fun in January, haha.

        What about you!? How have you been, Big Sis? :D
        Dec 19, 2013
      3. Lauriam
        Lauriam
        I've been great, but super busy. lol, I probably shouldn't even be on right now, but I like, haven't been on in days so I'm going against my better judgement. XD
        Dec 23, 2013
    8. nasirrich
      nasirrich
      There's no beef I have with you at all, and if it seems like that then I'm telling you right now I haven't a single grain of detest for you at all. What was done in that thread... Uncalled for I'll take it down if you'd like, but the misunderstandings need to stop as of right now. I don't throw subliminals in every post at all and I want you to understand all the time unless its a battle I'm talking to air
      1. View previous comments...
      2. Lauriam
        Lauriam
        So, how have you been?
        Jan 6, 2014
      3. nasirrich
        nasirrich
        Ok doing better catching up with peeps I haven't seen in a while
        Jan 7, 2014
      4. Lauriam
        Lauriam
        Ooh, fun!
        Jan 7, 2014
    9. Amaury
      Amaury
      "Marushi was last seen: Tuesday at 5:07 PM."

      This was, of course, before now. Where'd you go!? :x
      1. View previous comments...
      2. Amaury
        Amaury
        Oh, the usual.

        Oh, and there's this hot topic on females' periods in The Spam Zone.
        Oct 22, 2013
      3. Amaury
        Amaury
        "Today sucks" thread.
        Oct 22, 2013
      4. Lauriam
        Lauriam
        Oh yeah, I think that was going around when I was here last... Or one a bit like it. lol, I just steered clear of that one. XD
        Oct 22, 2013
    10. Beucefilous
      Beucefilous
      Unsure if you've heard these or not, but would you care to listen to some of the Storm of Fate OST tracks not done by arch?
      1. View previous comments...
      2. Beucefilous
        Beucefilous
        Above: Epic battle music
        Below: Muppet movie
        oddly enough, doesn't seem at all out of place xD
        Oct 7, 2013
      3. Lauriam
        Lauriam
        lol, that's because the Muppet Movie is brilliant. Even Doctor Who agrees with it. XD
        Oct 7, 2013
      4. Lauriam
        Lauriam
        Just listened to all three. Sounds really cool! I especially like Edge of Night. Sounds really good. :)
        Oct 7, 2013
    11. Jayn
      Jayn
      1. Lauriam
        Lauriam
        Oh, lol, I should've checked here first. XD Thanks, I'll get it to you as soon as possible. :)
        Oct 6, 2013
    12. Hiro ✩
      Hiro ✩
      Yo.

      The games will start soon, so be prepared~
      1. View previous comments...
      2. Lauriam
        Lauriam
        Yep! I'm excited about it. But I'm making myself hold off on it for awhile, as I've got twelve ongoing fics right now, and like, 62 on hold. MY MIND KEEPS GIVING ME TOO MANY IDEAS!!!
        Oct 1, 2013
      3. Hiro ✩
        Hiro ✩
        Write them down, they coul easily help :3
        Oct 1, 2013
      4. Lauriam
        Lauriam
        Oh yeah, every time I think of a new story, I write down a basic premise for it, and then every once in awhile when I want to write and I'm stuck on my top twelve, I go through some of my old ones and do a little bit of plot work for it, and I sometimes write a paragraph or two while I'm at it.
        Oct 1, 2013
    13. Hiro ✩
      Hiro ✩
      MAKE A PACT WITH ME! NO TIME TO EXPLAIN!
      1. View previous comments...
      2. Lauriam
        Lauriam
        Wow, that'd be great! lol, I'm afraid my own skills are limited to stick figures. XD
        Sep 27, 2013
      3. Hiro ✩
        Hiro ✩
        Alright. I'll whip up a few drafts since she has so many poses.
        Sep 27, 2013
      4. Lauriam
        Lauriam
        Cool, thanks. :)
        Sep 27, 2013
    14. Hiro ✩
      Hiro ✩
      Hey, I'm doing a TWEWY Theme in a couple weeks, and I need a Shiki, so...
    15. Hiro ✩
      Hiro ✩
      Hey

      I can

      Give you the TWEWY soundtrack c:
      1. View previous comments...
      2. Lauriam
        Lauriam
        Awesome, thanks. :) Is there any like, program I'll need to download it, or are you gonna share it an online site or something?
        Sep 24, 2013
      3. Hiro ✩
        Hiro ✩
        I can email or send it via MediaFire. whichever you prefer.
        Sep 24, 2013
      4. Lauriam
        Lauriam
        Okay. I don't have MediaFire, so go ahead and email it, I'll PM you my email address. :)
        Sep 24, 2013
    16. Beucefilous
      Beucefilous
      Holy crap your 20
      i never knew that lol. always thought you were like 16-17
      1. Lauriam
        Lauriam
        lol, that's everybody's response. Even in real life, because I look so much younger. XD
        Sep 12, 2013
      2. Beucefilous
        Beucefilous
        If you didn't know my age, how old would you guess i am?
        Sep 12, 2013
      3. Lauriam
        Lauriam
        lol, I've alreddy forgotten your age, but I'll guess... 19?
        Sep 12, 2013
    17. Amaury
      Amaury
      Hello, dear.
      1. View previous comments...
      2. Lauriam
        Lauriam
        lol, WHAT AM I SUPPOSED TO DO WITH 100 BILLION COOKIES!?! XD
        Sep 4, 2013
      3. Amaury
        Amaury
        Eat them all in 10 minutes!
        Sep 4, 2013
      4. Lauriam
        Lauriam
        But then I'll get fat... Meh, who cares!?! They're cookies!
        Sep 4, 2013
    18. cstar
      cstar
      I wasn't sure if you typoed, but did you say Meara was with or not with them? It doesn't matter either way.
      1. Lauriam
        Lauriam
        Well, Meara is in the same house as them, but at the time of my post, she was not present with them. They were looking for her. Hope that helps!
        Aug 9, 2013
    19. Amaury
      Amaury
      Boo!
      1. View previous comments...
      2. Lauriam
        Lauriam
        So whatcha up to?
        Jul 29, 2013
      3. Amaury
        Amaury
        Right now? Getting ready to go my GED class in 50 minutes.
        Jul 29, 2013
      4. Lauriam
        Lauriam
        Ooh, good luck! :D

        I'm actually going to be working on my GED stuff around that time too. I have a friend in Arizona who used to be a math tutor, she's gonna be helping me. I don't take an actual class, but I've got the books and stuff, so I've decided to be optimistic about it and insist that I can get my GED.
        Jul 29, 2013
    20. Odamadillo
      Odamadillo
      Marushi I saw your post inn the postbox and if you click the words Home inn my sig it will take you to a thread where you can post inn rhyme freely and get post count so have fun.
      1. Lauriam
        Lauriam
        Oh, okay, thanks. :)
        Jul 26, 2013
      2. Odamadillo
        Odamadillo
        I look forward to seeing what you write.
        Jul 26, 2013
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Gender:
    Nonbinary She/He
    Birthday:
    Dec 12, 1992 (Age: 27)
    Location:
    Daybreak Town
    Occupation:
    Freelance Writer
    Pronouns:
    She/He
    Past Usernames:
    PlushChrome, Marushi
    Default Name:
    Marushi
    Something keeps me here...

    Signature


    ~Twitter~ • ~TikTok~
  • Loading...